środa, 11 lipca 2012

~ ♣ dwójeczka

  Rozpakowałam wszystkie swoje rzeczy i uporządkowałam ubrania w szafach . Wciąż nie za bardzo się orientując co gdzie leży w tym domu zrezygnowana postanowiłam odpocząć trochę i zrelaksować się po ciężkim dniu latania bez żadnego sensu . W ciężkiej komodzie swojej garderoby wyszperałam niedawno tam położony strój kąpielowy w który o dziwo się wbiłam . Nigdy nie miała problemu z tyciem czy coś , zawsze jadłam ile chciałam i bardzo trudno było mi przytyć .Lekarz do którego chodziłam stwierdził że mam niesamowity metabolizm i nie muszę się nigdy martwić o zbędne kalorie . Znalazłam duży kąpielowy ręcznik w bieliźniarce i powolnym, krokiem ruszyłam w stronę krytego basenu na powietrzu . Tzn basen na powietrzu z małą wiatą , żeby w deszczowe dni móc się pluskać ile wlezie .
Rozejrzałam się po ogrodzie i dostrzegłam pierwszego z sąsiadów mieszkających obok . Jegomość siedział na balkonie swojego domu dokładnie na wysokości żywopłotu tak , że miał dostęp do tego co dzieje się na mojej posesji . Wcale mi to nie przeszkadza , skoro tak jest no to niech sobie siedzi i podziwia .
Rzuciłam ręcznik na jeden z czerwonych leżaków obok basenu i zdejmując klapki wskoczyłam do cudownie chłodnej wody . Basen okazał się o wiele głębszy niż się wydawało , ale dałam sobie radę . Od zawsze byłam świetną pływaczką . Rozkoszując się niesamowitą wodą pływałam z godzinę , w końcu wyczerpana położyłam się na leżak .
- Cześć - odezwał się głos zza moich pleców a ja omal nie dostałam palpitacji serca z przerzutkami . Krzyknęłam cicho i złapałam się za serce .
- Odbiło ci człowieku? Nie zachodzi się nikogo tak od tyłu ,to nie po Bożemu . - uniosłam się i spojrzałam na chłopaka który tak mnie przestraszył . Miał na sobie niebieskie jasne jeansy i białą gładką koszulkę bez żadnego nadruku . Jego ciemne włosy były rozwiane a oczy tak ekstremalnie brązowe że można by było w nich utonąć jak w czekoladzie .
Czy ty naprawdę to pomyślałaś Carrie?
- Przepraszam , nie chciałem cię przestraszyć - chłopak widząc moje zdziwienie w oczach uśmiechnął się tylko i usiadł obok mnie - Jestem Zayn , Zayn Malik twój nowy sąsiad .
- Ja jestem Carrie Jones , miło mi .
- Chyba mnie znasz ,prawda ?
- Nie wydaje mnie się? Chyba przed godziną widziałam cię na balkonie? Ale nigdy wcześniej cię nie widziałam
- Żartujesz sobie tak ?
- No mówię ci , na uszka coś padło?
- Jestem z One Direction , Zayn Malik .No ej ! - spojrzałam na chłopaka i przypomniałam sobie teledysk do One Thing który widziałam na MTV i aż podskoczyłam na miejscu.
- Faktycznie , to ty.Nie poznałam cię ,w realu wyglądasz normalniej .
- To miał być komplement ?
- Mniej więcej - uśmiechnęłam się do chłopaka i wstałam z leżaka ( jaki rym ) - Masz przy sobie telefon ?
Zmarszczył nos i spojrzał na mnie ze zdziwieniem po czym zaprzeczył ruchem głowy .
- To dobrze , bo nie mogłaby ci zrobić tego - jednym ruchem złapałam Zayna za ramię i wepchnęłam do basenu . Zdążyłam zobaczyć tylko przerażenie w jego oczach i pomyślałam jaka jestem głupia . Przecież on może nie umieć pływać a ja właśnie próbuję go zamordować .Zobaczyłam tylko jego ręce nad powierzchnią wody i bąbelki powietrza pojawiające się na wodzie .
Nie zastanawiając się wskoczyłam do basenu i próbowałam wyciągnąć tonącego chłopaka który okazał się dużo cięższy ode mnie i bardzo trudno było mi go wyciągnąć .
 Ułożyłam go na trawie i postukałam po policzku , żadnej reakcji .Sprawdziłam jego puls i zorientowałam się że musiał zakrztusić się wodą . Zrobiłam trzy uciśnięcia i dwa wdechy ,jednak chłopak się nie ocknął .



Ha , uśmiercam Malika .
Tak na poważnie to go nie zabiję , porostu sprawię że znienawidzi Carrie .

7 komentarzy:

  1. GENIALNE ! hahaha czekam na dalsze części ;> Przy okazji zapraszam do siebie -> www.direction-love-story.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ;D
    Czekam na następny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. http://justynas-inspiration.blogspot.com/
    zostałaś nominowana♥
    pisz dalej ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ejjj... tak próba morderstwa w drugim rozdziale xD?
    A tak na poważnie to pomysł na opowiadanie jest genialny! Pewnie i tak nie będziesz tego kontynuować, bo rozdział dodany był dawno temu, mimo to zapraszam:

    =>http://opowiadanie-o-one-direction-1d-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. masz talent pisz dalej <33
    zapraszam do siebie i liczę że zostawisz po sobie komentarz, a jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj odwdzięczę się tym samym ;*
    http://neversayneveruntilyoutry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. **Spam**Z góry przepraszam**Jeśli nie lubisz takich wiadomości, usuń komentarz**

    Claire Evans, zwykła nastolatka kochająca śpiewać, ciesząca się każdą chwilą w życiu. Pewnego dnia wszystko zostaje jej odebrane. Przyjaciele, chłopak...Przeprowadzając się w nowe miejsce, Claire myśli ,że już nigdy nie zazna szczęścia...Czy aby na pewno ma rację? Jej życie wywróci się do góry nogami, gdy pojawi się w nim najsławniejszy boysband na świecie. Czy jeden z chłopaków namiesza jej w głowie? Będą przyjaciółmi...A może kimś więcej? Czy jeden jedyny casting w X Factor pomoże jej spełnić marzenia? Tego dowiecie się czytając moje opowiadanie. Serdecznie zapraszam na bloga : http://you-will-always-be-my-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. [Spam]
    Hej! Chciałybyśmy zaprosić na nasz nowy blog: http://ill-look-after-you.blogspot.com/
    Dopiero zaczynamy i miło by było mieć czytelników. :)
    Na razie mamy imaginy, ale wkrótce pojawi się tam opowiadanie o dwóch dziewczynach, które rozpoczynają swoją przygodę z One Direction. Będzie tam wiele sekretów, smutnych ale także i wesołych sytuacji.
    Serdecznie zapraszamy!!

    OdpowiedzUsuń