niedziela, 8 lipca 2012

Cześć !

Cześć !

Jestem Amelia Malik - naprawdę tak mam na nazwisko . Jestem Directionerką , więc moje nazwisko doskonale mi odpowiada . Jaram się swoim nazwiskiem jak Zayn lusterkiem . Chcę spróbowć swoich sił jako pisarka na tymże blogu , więc pragnę aby każdy kto go przeczyta wyraził swoje zdanie . Nie musi być ono pochlebiające , lubię krytykę ponieważ wiem co mam poprawić i traktuję ją jak najbardziej poważnie .
To tyle na początek , niebawem pojawi się pierwsza notka , a teraz napiszę trochę o moim opowiadaniu .

Carrie Jones , bo tak nazywa się bohaterka jest zwykłą dziewczyną która wygrała los na loterii , dosłownie .
Wygrała dom w najbogatszej dzielnicy Londynu , a w dodatku w sąsiedztwie chłopaków z One Direction .
Carrie jest sierotą wychowującą się do osiemnastego roku życia w domu dziecka , jest ufną dziewczyną o jasnym spojrzeniu . To zwariowana głowa z niecodziennymi pomysłami , jest wrażliwa na piękno świata i kocha muzykę . Chłopców z 1 D chyba nie muszę przedstawiać , prawda ?

Serdecznie zapraszam do czytania moich wypocin , Amelia .



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz